Home / Maag & darmen / Pijn in maag/linkerarm
Hallo allemaal,
Ik zit met een vreemd probleem..
Ik heb al enkele keren zo'n vreemde situatie mee gemaakt en word er nu toch wel een beetje bang van.
Meestal begint het met zweten, en rillerig worden.. daarna begint mijn hart heel vreemd te tikken (hartslag word minder) En krijg ik een enorm opgeblazen gevoel aan de linkerkant van mijn maag (buik).. Met gevolg van pijn in mijn linkerarm dat ik hem haast niet meer kan optillen. Dit gebeurt wel vaker.. 's nachts word ik hier ook wel eens mee wakker. En ben ik ontzettend misselijk als ik dan hierdoor wakker word.
Tnx voor jullie belangstelling..
Star..
Star, ik wil je wijzen op een mogelijk atypische angina pectoris (http://nl.wikipedia.org/wiki/Angina_pectoris). Normaal zijn deze symptomen echt anders maar ik vind het verdacht genoeg dat je naar de huisarts gaat en dit laat uitsluiten. Er zijn tal van andere oorzaken, die onschuldiger zijn, maar als er al een kleine kans is op een hartprobleem, dan moet je echt naar de huisarts gaan. Beter te vroeg, of onnodig, dan te laat!
Wil je laten weten welke diagnose de huisarts gesteld heeft op basis van onderzoek van het hart (o.a. bloeddruk)?
ben het eens met Karelssen, neem maar geen risico en ga hiermee naar de huisarts.
sterkte, Brenda
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!