- Kathleen21 april 2025 om 09:55
Ik had al last van darmen. Na een antibioticakuur voor keelontsteking is het compleet. Nu heb ik ook nog last van maag. Eerst pijn ’s nachts en dan ook door de dag. Slik nu esomeprazole en na een week is het niet beter. Nu heb ik ook nog heel veel last van spier en gewrichtspijn. Dit staat bij bijwerkingen, maar wat moet ik? Ik durf niet veel eten omdat ik niet weet wat. Ik eet wel, maar groenten en fruit durf ik niet. Ik merk dat ik op een paar dagen bijna een kilo kwijt ben. Ik maak mij zorgen . Moet ik terug naar huisarts voor ander medicijn. Heb sowieso een afspraak bij mdl arts op 2 mei.
3 reactiesReagerenSuus21 april 2025 om 09:59Je moet niks, maar ik zou zelf wel even contact opnemen met de huisarts.
Reageren
Problemen na voorgeschreven medicatie kun je sowieso beter met je huisarts of behandelend arts bespreken.Kathleen21 april 2025 om 10:19Wil ik sowieso doen. Vandaag gaat helemaal niet. Online afspraak kan ik maken voor vrijdag. Ga morgen telefonisch contact opnemen. Maar ondertussen krijg hoe langer hoe meer stress
ReagerenSuus21 april 2025 om 11:27Morgen idd even bellen.
Reageren
Online is altijd pas later plek, omdat ze er vanuit gaan dat er dan geen haast bij is en ze de korte termijn plekjes voor urgentie vrij houden.
Als de belt, kan de arts ter plekke bepalen hoeveel spoed het heeft.