Zoeken Vraag het forum

Maagbeschermers en ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jonathan

Een aantal maanden geleden heb ik mijn huisarts bezocht vanwege langdurige maagpijn en reflux. Ik kreeg van mijn huisarts jhet medicijn Pantoprazol 40 mg voorgeschreven. Dit heb ik een aantal weken geslikt en na enige verbetering weer afgebouwd door Pantoprazol 20 mg te slikken. Wat ik merkte is dat mijn ontlasting gedurende de periode dat ik de maagbeschermer slikte heel compact en dik was en dat deze zonder maagbeschermeer weer dun en plakkerig is geworden. Net zoals voor de periode dat ik de maagbeschermer slikte. Heeft iemand anders daar ervaring mee? Is het zinvol om toch weer de pantoprazol te gaan innemen om makkelijker af te gaan? Alvast dank voor de antwoorden.

1 reactie
    Reageren
    Suus

Persoonlijk zou ik dat naar de huisarts terugkoppelen, wellicht kan die daar jou ervaring een diagnose stellen voor de oorzaak van je klachten.
    Of bepalen of er verder naar die oorzaak gezocht zou kunnen worden.

Reageren
Reageer op: Maagbeschermers en ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.