Zoeken Vraag het forum

Heb ik verstopping?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joon

Hoi ik heb sinds een paar weken een rare ontlasting patroon. Ik heb continu het gevoel dat ik niet leeg ben. Ik poep iedere keer kleine beetjes overdag en savonds. In de ochtend kan ik wel altijd een goede hoop leggen. Ik ben er ook heel erg mee bezig moet ik zeggen en ik let continu op mij darmen. Ook heb ik een depressief gevoel. Ik kan het niet verkroppen dat ik niet kan ontlasten terwijl ik wel moet.

Ook heb ik last van aambeien.

Kort samen gevat: iedere ochtend kan ik gewoon goed ontlasten zonder te persen. Het is ook meestal best veel. Echter heb ik overdag en savonds dus loze aandrang of het komt gewoon weg niet. Vaak is het dan maar een klein drolletje.

Ik ben 23 jaar. Heb best vaak darm klachten, maar nu word ik er ook gewoon echt depressief van omdat ik heel de dag gefocust ben op ontlasten en mij darmen. Vorig jaar nog een dikke darm onderzoek gehad. Daar kwam niks uit. Ook mij ontlasting toen ingeleverd, bleek wel een parrasiet te hebben.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een verstopping heb je in ieder geval niet, want je kunt toch normaal ontlasten. De aambeien kunnen wel voor aandrang zorgen. Dus daar moet je dan iets aan doen

Reageren
    Joon

Klopt in de ochtend ontlast ik gewoon normaal. Overdag heb ik aandrang en ga ik naar de wc en pers dan echt te veel en soms komt er dan een heel klein drolletje en soms ook echt niks.

Ik ga morgen ook de dokter bellen. Heb ook teveel stress en somber gevoel.

Reageren
Reageer op: Heb ik verstopping?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.