- Kims9 april 2025 om 16:10
Ik heb het alsnog en we zijn 2025. Heb dat gebonk met momenten fel. Zo een keer soms paar keer na elkaar en dan weer weg. Soms dagen niet soms dagen wel..
Nu mijn beste vriendin die verpleegster is die heeft het een naam gegeven en zou te maken hebben met maagzuur.
Dus geen idee .. ik heb ook altijd bang dat dat mijn hart is maar de dokter zegt een overslag ga je altijd op borstkast zelf voelen of zelfs in je nek en daar voel ik niets..Veel succes nog! 🙂
Kims9 april 2025 om 16:13Dag Lucas
Niet fijn om te horen.
Nu ik heb ook heel gespannen schouderspieren en nekspieren.
Dus dat kan misschien ook de oorzaak zijn.
Ik heb ook een job dat veel bukken vraagt en krom staan, dus dat is ook al niet goed.Ik heb het met momenten echt fel en soms ook dagen niets.
Ooit mijn hart ook al eens laten controleren en was inorde.
De dokter maakt hier ook niks van want telkens als ik naar de dokter ga zegt hij dat hij niets verontrustend hoort..Dus ik weet het ook niet.
Kan ook iets stress gerelateerd zijn..Jij nog succes! 😉
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2025 om 16:22Misschien is het goed om dan eens voor de nek- en schouderspieren naar een fysiotherapeut te gaan
ReagerenKo19 augustus 2025 om 02:20Laat u testen op de bacterie. Helico bacter pylori.
Dat veoorzaakt 9 van de 10 keer de maagzuurklachten.als dat is behandeld en u heeft nog steeds last. Kan het zijn dat u een middenrifbreuk hebt. Maar begin bij de bacterie om te kijken of u die heeft want dan moet u een antibiotica kuur anders blijven de klachten.Mvg.
Reageren