- Anoniem12 september 2022 om 07:20
Hierbij zeggende dat de jeuk ook telkens op andere plekken is. Dan inwendig dan weer uitwendig.
Anoniem12 september 2022 om 08:47En de lage buik en rugpijn telkens
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 08:58Wat ook opvallend is, is dat mijn poep telkens gestructureerd is, maar zodra ik afveeg voelt het nattig aan, het zit verspreid over het hele velletje zowat en dit was voorheen nooit zo. Dit bericht + de 3 berichten hierboven kunnen toch duiden op anuskanker?
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 09:47En soms een krampende stekende pijn in anus met vele ontlastingsdrang. Heb al lange tijd PDS, maar deze klachten blijven aanhouden en nooit zo erg geweest.
ReagerenNN12 september 2022 om 09:47Nee,die duiden op PDS!
Vraag je huisarts psychische hulp bij je angst voor kanker,met je constante gestress daarover werk je zelf de klachten in de hand……
En daarnaast, je kunt hier dagelijks 25 berichten blijven plaatsten met de vraag of je kanker zou kunnen hebben,maar in plaats daarvan zou je ook je huisarts kunnen vragen er naar te kijken om kanker uit te sluiten.
Even kort door de bocht,je kunt hier blijven piepen,maar je zou ook zelf actie kunnen ondernemen om zekerheid te krijgen. Je krijgt hier steeds hetzelfde antwoord, waar jij aan blijft twijfelen. Dan heeft blijven vragen dus geen enkele zin. Ga dan dus naar een arts en laat die er naar kijken,vraag desnoods een verwijzing naar een MDL arts voor verder onderzoek. Misschien dat je die wel gelooft en het dan los kunt laten.
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 10:15De huisarts zei PDS en door rectaal onderzoek kwam er niks raars uit
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 10:19Dus in principe heeft ie al gezegd dat verder onderzoek niet nodig was, maar snap die jeuk, vele buikpijn lage rugpijn, rare gevoel in kont, nattere ontlasting constant wel gestructureerd etc. Niet
ReagerenNN12 september 2022 om 10:51Begrijp je eigenlijk wel wat PDS inhoudt?
Want ook wat je nu opnoemt, zijn dus PDS gerelateerde klachten.Lees de berichten die je gister hebt gekregen eens aandachtig door,daar beschrijft iemand toch zeer duidelijk hoeveel klachten he van PDS kunt hebben en hoe veel last je daar van kunt hebben.
En ook dat je daar levenslang aan vast zit.Vraag je huisarts om psychische hulp, bij het omgaan met een chronische ziekte en bij je ongegronde angst voor kanker.
Reageren
Acceptatie van een chronische aandoening maakt ermee omgaan uiteindelijk makkelijker.
En als je er makkelijker mee om kunt gaan,heb je minder stress,wat je klachten weer ten goede zal komen.Anoniem12 september 2022 om 11:13Oké. Maar nog een ding. Hoe verklaar je dan dat mijn drollen niet meer rond zijn maar een soort van plat, alsof ze afgezaagd zijn aan één kant? Aan die ene kant voel ik de drol ook niet uit mijn anus lopen, alsof er daar iets zit wat het tegenhoudt.
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 12:07Hierboven genoemde, in samenhang met deze enorme jeuk, kan toch anuskanker zijn?
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 16:09Deze jeuk zit op wisselende plaatsen, binnen als buiten, links als rechts, kan dit ook slechte hygiëne zijn? Of anuskanker, of zou het dan op 1 plaats zitten?
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 16:17Dat alles met krampende pijn anus
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2022 om 17:10Ga met de klachten toch gewoon naar de huisarts en laat je naar een psycholoog verwijzen
ReagerenAnoniem12 september 2022 om 17:37Ik ben met al deze klachten al naar de huisarts geweest en die zegt PDS. Hij voelde in mijn anus bij rectaal onderzoek niets geks, maar ik denk toch dat het anuskanker is. Wat denkt u John?
ReagerenJohn (moderator)
12 september 2022 om 17:44Dat je naar een psycholoog moet voor je angsten
Reageren