Klachten buik

Of een voedselintolerantie wat ik heb ontwikkeld ?

Reageren

Je hebt geen klachten die daar bij passen.

Reageren

Maar wat kan ik hebben dan volgens u?

Reageren

Want die buikkrampen komen ergens vandaan en word nu angstig dat het toch iets ergs is..

Reageren

Want ik kan me anders niks bedenken?

Reageren

Als u mijn klachten zo bekijkt wat zou u concluderen?

Reageren

Het is toch nou echt vaak genoeg gezegd. Lees de berichten vanaf het begin nog maar eens terug

Reageren

Ik kan er niks op uitlezen wat het kan zijn, dit is mijn laatste berichtje als u mij een soort diagnose kan geven wat u denkt dat het kan zijn?

Reageren

Ik zie dat je nu ook nog een ander topic bent gestart.. Je moet naar een psycholoog voor je angsten.
    Ik ga nou dus geen antwoord meer geven in het andere topic.

Reageren

Ik begrijp het kunt u mij alleen nog een keer vertellen wat u denkt erna mag u dit topic verwijderen en zal ik niks meer vragen john, dan ga ik eraan werken en stop ik met de vragen op deze forums

Reageren

Ik wil alleen nog je eerlijke mening en diagnose horen over mijn klachten en erna stop ik met de vragen en mag dit topic worden gesloten!

Reageren

Het begint met:
    heb laatste 2 weke beetje stekende buik krampen ik moet wel erbij zegge ik eet laatste 2 wele slecht ik ontbijt met pasta etc mijn voeding is niet zo best.
    Ik slaap ook elke dag tot laat tot 4 en dan eet ik om 5 uur aardappele en kip enz kan t daaraan liggen
    Heb net gegeten vlees en aatdappele gekruide behoorlijk, en heb beetje na t eten pijn

Vervolgens ga je stressen omdat je natuurlijk klachten krijgt met de leef en b]voedingsstijl die je hebt.

Als je dan vervolgens een paar dagen iets anders gaat eten moet je niet denken dat dan meteen alle klachten voorbij zijn. En door de stress en de angst krijg je een prikkelbare darm.

Reageren

Wat zou jij bij mijn klachten voor ziekte plaatsen?

Reageren

Oke, ik snap t dus je bent er zeker van dat t echt door me leef gewoontes is en het is geen kanker of tumor

Reageren

Dankjewel nogmaals !

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Klachten buik

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe