- Daniel22122 september 2021 om 22:12
Goedendag
Ik zou graag de mogelijke en welke oorzaken van dit bloed verlies willen weten.
Deze ontlasting heb ik bijna altijd zacht ontlasting en ook normale ontlasting en verdikte diarree maar niet vaak.
Ik ben eerder bij de proctoloog geweest dat was in maart en april voor aambeien en 2x geholpen met rubberband delegatie
Ik heb phisilium zakjes gekregen en gedronken.
Ik heb ook niet echt aan de leefregels gehouden.Dan heb ik nog een vraagje. Kan aambeien terug komen na behandeling.
Ik weeg 134 kilo
Lengte 172
Ben 40 jaarSymptomen zijn
Jeuk anus niet altijd
Bloedverlies ook niet altijd
En bloed op het toilet papier
Slijmvlies verlies
Pijn tijdens als ik een wind laat
Vals gevoel van aandrang maar niet continue
En dit zijn de patronen van de ontlasting.
De eerste was 2 weken geleden de 2 de was gisteren de laatste was van vandaag
De laatste foto was vandaag de eerste keer was rond 8 uur ochtend en rond 10 uur kwam nog zo’n ontlasting maar wat minder en toen ik afveegt me achterste toen had ik helder rood bloed verlies en deed best zeerMet vriendelijke groet Daniel
[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Verdikte diarree heb ik niet vaak[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Deze heb ik best vaak af en toe met bloed[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]
Deze heb ik ook soms de rode kleur lijkt beetje op de saus van Mona toetje10 reactiesReagerenDaniel22122 september 2021 om 22:30Deze vorm van ontlasting heb ik ook.
Reageren
Maar volgens mij als ik mij niet vergis komt het waarschijnlijk door de voedings patroon en ook de hoeveelheid dat je eetJohn (moderator)
22 september 2021 om 22:34Lijkt er dan toch op dat de aambeien terug zijn.
ReagerenDaan22124 september 2021 om 14:00Ff een vraagje deze ontlasting patronen op de foto s
Reageren
Komt dat ook voor bij darmkanker en PDS of komt dit door overgewicht of eten of door bacteriën en parasieten.John (moderator)
24 september 2021 om 17:55Met darmkanker heeft het in ieder geval niets te maken.
ReagerenDaan22127 september 2021 om 09:20Goedendag
Ik heb nog een vraagje ik las over darmkanker dat 2 soorten ontlasting patronen zijn verstopping en diarree.
Over welke diarree hebben ze eigenlijk over er zijn verschillende diarree soorten.Met vriendelijke groet Daniel
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2021 om 14:59waterdunne diarree
ReagerenDaan22130 september 2021 om 21:54Nog een vraagje
Wat voor Bloed kleur heeft darmkanker eigenlijk.
De bloed kleur die ik op de foto’s staan is helder rood.
Bij foto 1 zie je precies waar de bloeding begon eerst slijm stukje en daarna de bloeding erachter aan.
Bij de 2de foto zie je zachte ontlasting met helder bloed met het water vermengd dan lijkt op veel bloed maar dat is het niet.En nog een vraagje over de zachte brij ontlasting dat heb ik vaak wat is daar de oorzaak van
Reageren
Zou dit met overgewicht te maken hebben.John (moderator)
30 september 2021 om 21:57Het gaat daarbij om occult bloed. En dat ie je niet zo met het blote oog.
ReagerenDaan22130 september 2021 om 22:34Dankje weer wat bijgeleerd 😄😁
En nog een vraagje over de zachte brij ontlasting dat heb ik vaak wat is daar de oorzaak van
Zou dit met overgewicht te maken hebben
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2021 om 22:37Je hebt nou 2 topics waarin je eigenlijk dezelfde vragen stelt. @ karatekid…
Reageren
Door dit zo te doen loop je het risico om afwijkende antwoorden te krijgen. Dat zal je angst dan beslist niet doen minderen. Misschien moet je met je angsten eens naar de huisarts gaan en dat bespreken