- Trassie15 december 2016 om 17:42
Goedendag,
Ik loop al enige tijd met dit probleem en er word maar iedere keer gemeld dat het aan de aambeien moet liggen. Ik zou graag jullie mening willen horen. Had laatst een lage bloed druk van onder de 4…
Heb de volgende klachten:
Cement kleurige ontlasting
Donker groene ontlasting
Donker en licht kleurige ontlasting
Ontlasting met rood bloed vermend doorheen
Ook soms alleen vocht en slijmElke stoel gang zit er bloed bij zo 4x per dag
Ontlasting is vaak dun lijkt op puree en bij het afvegen ook regelmatig slijmerige bloed stolselDikke darm is onderzocht en daar hebben ze alleen aambeien gevonden en 12 centimeter ontstoken slijmvlies.
Via de maag is ook nagekeken maar konden niets vinden.Heb binnenkort een Remi voor mijn dunne darm….
Herkennen jullie deze klachten?
7 reactiesReagerenTrassie15 december 2016 om 17:47Heb trouwens ook gehoord dat als je veel bloed verliest dat het ook van je dunne darm kan komen en dan hoeft het ook niet zwart te zijn.
Weten jullie dit?
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2016 om 19:16alleen aambeien gevonden en 12 centimeter ontstoken slijmvlies. Dat is toch al genoeg om klachten te krijgen. Je klachten kunnen wel door de ontsteking veroorzaakt worden.
ReagerenAnoniem15 december 2016 om 19:46OK maar het lijkt mij dat er meer aan de hand is dan alleen aambeien of niet?
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2016 om 20:25Ja. Je hebt toch ook een ontstoken slijmvlies?
ReagerenAnoniem15 december 2016 om 20:37Ja klopt maar ben benieuwd hoe ze dit kunnen verhelpen
ReagerenAnoniem15 december 2016 om 20:38Ben juist bang dat het crohne is of wat anders
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2016 om 21:00Dat heeft niet perse iets met crohn te maken. Dat kan met medicatie behandeld worden
Reageren