Zoeken Vraag het forum

Honger en maagpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tatjana

Hi

Steeds heel veel honger, ik moet elke 2a3uur eten anders ga ik heel erg trillen en zakt mijn suiker.
    Nu is dat laatst helemaal gecheckt door de endo, insuline glucose hb1ac.
    Zelf al eens een glucosetest gedaan.
    Ik eet verder weinig snelle suikers en ben ook al bij diverse diëtisten geweest om mijn voeding aan te passen ( doe weten het ook niet meer)

Ik moet echt overal eten mee naar toe nemen.
    Nu heeft de endo geadviseerd om aan de antidepressiva te gaan in de scherpe kantjes eraf te halen maar ik lees juist dat je er nog meer honger van kunt krijgen.

Ik eet nu al bijna elk uur , is mijn maag leeg krijgt ook ontzettend maagpijn. Dat trekt zo door naar mijn hersens waardoor ik heel licht en flauw wordt.

Er is al een maagonderzoek gedaan en echo maar ze vinden niets. momenteel heb ik maagbeschermers maar dat werkt ook niet echt

1 reactie
    Reageren
    Alias

Als iemand dit ooit nog leest. Dit zou galreflux zijn. Dit kan schade aan de maag en irritatie aan de maagzenuwen veroorzaken en de verstoorde maagmotiliteit die daardoor ontstaat kan klachten geven. Dit is niet altijd te zien op endoscopie, maar wel in biopten. Antidepressiva zou kunnen helpen om de zenuwen te kalmeren en de maag te herstellen. Stress is soms een oorzaak van dit probleem.

Reageren
Reageer op: Honger en maagpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.