- Lisa18 december 2019 om 18:43
Ik heb al de hele dag een hongerig en slap gevoel, ondanks dat ik gewoon steeds goede dingen eet met veel vezels. Het lijkt alsof het eten direct naar de darmen doorgaat en er ontstaat meteen weer een vervelend leeg en hongerig gevoel.
Zelf heb ik ondergewicht (170cm, 49 kg), wat komt door een angst voor overgeven. Ik ben altijd al bang geweest om teveel te eten en dan misselijk te worden dus dit is voor mij heel raar en laat meteen de alarmbellen rinkelen.
Weet iemand wat er aan de hand is? Ik las iets over diabetes of te lage bloed suiker spiegel maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 december 2019 om 18:49“ondanks dat ik gewoon steeds goede dingen eet met veel vezels” de vraag is dan alleen of je ook voldoende eet. En als ik naar je gewicht kijk, heb ik daar mijn twijfels over
ReagerenLisa18 december 2019 om 18:54@john Ik eet meer dan ik normaal doe vanwege deze extreme honger. 2 bruine boterhammen in de ochtend, een appel tussendoor, een pistoletje tonijn in de middag en nog peperkoek. Nu avondeten met pijn in mijn buik van de honger. Snap er niks van.
ReagerenJohn (moderator)
18 december 2019 om 18:57Als dat al meer is dan normaal, dan is het niet zo raar dat je ondergewicht hebt. Je eet niet genoeg
Reageren
Je zou naar een diëtiste kunnen gaan en toch maar eens goed naar je voeding laten kijken