- Anoniem25 mei 2014 om 11:28
Ik heb de hele dag zowat honger eet normaal zoals ik altijd doe. het was zo maar in eens ik was eerst misselijk dus ging rustig eten voor dat ik alles weer uitkotste. Dat ging allemaal goed en een half uur later kreeg ik in eens heel erg honger dus ik had even twee broodjes gehad werd het wel een klein beetje beter van maar 10 minuten later had ik weer honger. Daar heb ik niks meer aan gedaan ik ging die avond gewoon naar bed. Smorgen werd ik wakker en het gevoel was weg (dacht ik) ik ging staan pakte een broodje en kreeg in eens weer heel erge honger. Dat heb ik nu al de hele dag maar ik eet gewoon, snap niet hoe het kan.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 mei 2014 om 17:09Hoelang heb je dit al?
Reageren
Hoe oud ben je?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?
Gebruik je veel energy drinks?Anoniem25 mei 2014 om 18:06Ik heb het nu al 2 dagen.
Reageren
Ik ben 17 jaar oud. Het is nu een beetje geminderd trouwens.
Heb nu wat steken net onder mijn ribben kas. En zo af een toe
een hongerig misselijk gevoel in mijn buik.
Ik gebruik geen alcohol of drugs en drink ook geen energy drinks.John (moderator)
25 mei 2014 om 19:50Kijk even hoe het morgen gaat. Als er niets verandert of erger wordt neem dan contact op met je huisarts.
ReagerenAnoniem26 mei 2014 om 15:42Het gaat vandaag beter heb er geen last meer van gehad tot dat ik koffie dronk toen kreeg ik dat gevoel weer. Een uur later was het weer geminderd dus ik ben nu van plan om geen koffie meer te drinken. Ik denk dat ik iets met me darmen heb en me maag. Komt denk ik een beetje door de stress en drukte die ik in me hoofd heb.
Reageren
Dus ik laat het koffie drinken maar zitten en dan maar weer verder kijken hoe het gaat. Wat denkt u dat het kan zijn?John (moderator)
26 mei 2014 om 16:54Het zou inderdaad je maag kunnen zijn als ik zo de “koffie ervaring” lees. Stress en spanning kan wel maagproblemen veroorzaken. Probeer eens een maagzuurremmer uit. Gaviscon of Rennie deflatine. Kijk eens of het dan beter wordt.
ReagerenHoi25 mei 2018 om 22:42ik ben heel erg hongerig maar als ik eet word ik wil heel erg misselijk en 10 minuutjes later ben ik weer hongerig. Ik heb wel mijn eerste menstruatie gehad maar daar had ik 2 a 3 dagen heel erg krampen van. En toen daarna werd het erger en sinds dien heb ik dit. Ik heb dit nu al 2 dagen
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2018 om 00:15Als de klachten blijven aanhouden na het weekend ga dan naar de huisarts
Reageren