- SpetterP6 mei 2020 om 10:30
Geachte dames en/of heren,
Ik ben een gezonde 30-jarige man. Mijn voeding wisselt zich dagelijks af en ik eet volgens voedingsschema’s met de juiste macro’s en micronutriënten (fanatiek sporter). Al het eten wat ik de afgelopen dagen heb geconsumeerd is niet nieuw voor mijn darmen. Dus ik zou niet verwachten dat mijn darmen nu opeens moeite hebben met het verwerken van bepaalde voeding.
Nu heb ik normaal gesproken rond 10:00 in de ochtend en nog eens rond 22:00 mijn toiletmomentjes (plassen buiten beschouwing gelaten). Gisteren begon de dag volgens schema, alleen merkte ik rond 13:00 dat ik het gevoel had alsof ik niet volledig ontlast was. Dit bleek te kloppen aangezien ik, zonder andere klachten, opeens diarree had.
Ik ben niet ziek, geen verhoogde temperatuur, geen buikklachten. Dus ik had gehoopt dat het vandaag wel weer voorbij zou zijn. Maar dat is niet het geval. Ook vandaag begon mijn dag met diarree.
Ik drink niet, rook niet, en neem geen pillen/vitamines/medicijnen.
Enig idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt.
3 reactiesReagerenSpetterP6 mei 2020 om 10:38En een nog belangrijkere vraag, aangezien ik dagelijks naar werk ga: Moet ik maatregelen nemen (niet naar werk komen, bijvoorbeeld) zolang dit voort duurt? Gezien de ‘crisis’ waar we ons in bevinden momenteel wil ik niet verantwoordelijk zijn voor ziekte bij anderen.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2020 om 12:19Misschien toch een virusje. De buikgriep heerst
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2020 om 12:22Blijf even een paar dagen thuis
Reageren