Zoeken Vraag het forum

Diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste,

Tijdens een lunch heb ik iets verkeerds gegeten en in de avond merkte ik dit met spierpijn in mijn benen en schouders. De volgende dag was het raak en had ik last van diarree. Na dag 1 waren mijn spierklachten voorbij, verder heb ik in de gehele periode geen koorts gehad en niet gebraakt.

Nu zit ik op dag 5 met diarre wat vooral in de ochtenden het ergst is. Overdag is het ook nog wel diarree maar lijkt het erop dat het beter word, totdat de volgende nacht/ochtend aanbreekt.

Ontlasting in de ochtend is waterdun met hier en daar een vast stukje, het ziet er geelig uit. Overdag lijkt het beter en is er veel minder ontlasting.

Verder drink ik voldoende en neem ik ORS na iedere ontlasting.

Aangezien ik nu op dag 5 zit zonder enige verbetering ben ik er een beetje klaar mee. En omdat het diarree is had ik wel verwacht dat het vanzelf over zou gaan binnen 2 tot 4 dagen.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat kan ik het beste doen?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Uitzieken…Licht verteerbaar eten.Geen koffie of frisdrank met koolzuur,zo weinig mogelijk suiker en blijven drinken

Reageren
    Chantal

Hallo anoniem,

Hoe is het nu met je? Diarree over? En hoe lang heb je last gehad? Ik nu namelijk al 2 weken diarree. Ontlasting is vandaag op kweek gezet.

Groetjes

Reageren
Reageer op: Diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.