- Linda16 april 2020 om 12:51
Hallo,
Sinds 5 weken verga ik van de pijn aan mijn darmen. Eerst zei de dokter dat het obstipatie was.Kreeg medicijnen maar hielpen niet. De dokter zei: het moet vanzelf overgaan.Heb alle onderzoeken gehad zoals, endoscopie, rontgen foto’s, allerlei soorten bloed geprikt, ontlasting nageken, er kwam niks uit de bus. Dokter zegt dat het komt door stress,maar dat geloof ik niet. Ik was altijd gezond geweest. Mijn klachten zijn hevige klachten boven buik, ik heb erg veel last van spierzwakte aan benen en armen. Lichte verhoging,misselijkheid, warme voeten en heel scherpe brandend maagzuur, licht in mijn hoofd, de pijn is ondraaglijk. Door de misselijkheid kan mijn darm het eten en drinken niet verdragen. Ik krijg geen verwijskaart om naar een MDL arts te gaan.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 april 2020 om 14:54Dat zul je dan toch met de huisarts moeten bespreken.
ReagerenLinda17 april 2020 om 00:02Ja dat wist ik wel. Maar alvast bedankt voor het antwoord.
ReagerenCatootje17 april 2020 om 07:53In elk geval naar de dokter. Veel mensen hebben te weinig maagzuur, waardoor een slechtere vertering, waardoor zuurbranden en andere klachten. Heeft te maken met een teveel aan snelle suikers, te weinig vezels, tekorten aan voedingsstoffen en met stress. Misschien dat een deel van je klachten daar vandaan kunnen komen. Dan zou ik naast doktersbezoek ook eens denken aan een orthomoleculair therapeut o.i.d.
Reageren