- Anoniem18 juni 2019 om 18:02
Ik heb sinds een paar dagen last van een beetje onaanwijsbare klachten. Het verschilt ook waar de klachten zitten, ene keer hier en andere keer weer daar, maar wel in dezelfde regio.
Het begon in mijn rug/zij, links een steekje. Dit was toen ik onderuitgezakt op bed lag, met mijn knieën omhoog. Sindsdien kreeg ik last van mijn buik, toen weer heup. Het straalde vervolgens ook naar mijn onderbuik. Het is niet dat ik pijnstillers nodig heb maar het is gevoelig daar. Zoals vandaag, ik loop dan wat heen en weer op mijn werk en dan voelt het alsof ik een druk op mijn buik/darmen heb, het is gevoelig als ik daar op druk.
Ik kan redelijk naar de wc, moet wel wat persen wil het eruit komen. Ook niet elke dag ontlasting. Ik drink wel veel water, ik beweeg redelijk goed, maar heb vorige week vakantie gehad en toen best wat onderuit gezeten in de bank.
Ik zit me echt angstig te maken, wat als ik kanker heb in mijn buik.. Heb net de hyperventilatietest gedaan, hier scoorde ik hoger dan 45.
2 reactiesReagerenAnoniem18 juni 2019 om 22:48Net heb ik een stukje gelopen. Het voelt dan net alsof ik steek krijg, maar ik krijg het dan net niet.
ReagerenAnoniem19 juni 2019 om 07:27Iemand? In de ochtend het minst last als ik gewoon languit op bed lig.
Reageren