- Sara2 november 2016 om 22:23
Hoi allemaal,
Sinds kort heb ik allerlei darmklachten die ik voorheen niet had. Het begon een aantal weken geleden met rommelende en borrelende darmen, een opgeblazen gevoel en erge winderigheid. Ik heb hier voorheen nooit echt last van gehad. Altijd rond een uur of 4 begon het en na etenstijd werd het veel erger. Ook de winderigheid was een hele heftige geur.. totaal niet prettig! Ik heb dit bijna elke dag, soms erger dan andere keren. Sochtends en smiddags heb ik totaal nergens last van Maar altijd rond 4 ongeveer begint het. Sinds een aantal dagen heb ik ook last van mijn stoelgang. Ga veel onregelmatiger, soms paar keer achter elkaar, dunne ontlasting met veel lucht en vaak een gevoel alsof me darmen nog vol zitten. Nu heb ik de ene dag er meer last van dan de andere. Geen idee hoe dat komt. Ben niet anders gaan eten of bewegen. Iemand ideeën wat dit kan zijn of kan helpen om ervan af te komen? Zou super fijn zijn!
Sara
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 november 2016 om 22:30het zou een darmbacterie kunnen zijn die de klachten veroorzaakt.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts en laat een ontlastingsonderzoek doen.Renate3 november 2016 om 21:58ben je soms ander brood gaan eten?
Reageren