Zoeken Vraag het forum

Darmproblemen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sara

Hoi allemaal,

Sinds kort heb ik allerlei darmklachten die ik voorheen niet had. Het begon een aantal weken geleden met rommelende en borrelende darmen, een opgeblazen gevoel en erge winderigheid. Ik heb hier voorheen nooit echt last van gehad. Altijd rond een uur of 4 begon het en na etenstijd werd het veel erger. Ook de winderigheid was een hele heftige geur.. totaal niet prettig! Ik heb dit bijna elke dag, soms erger dan andere keren. Sochtends en smiddags heb ik totaal nergens last van Maar altijd rond 4 ongeveer begint het. Sinds een aantal dagen heb ik ook last van mijn stoelgang. Ga veel onregelmatiger, soms paar keer achter elkaar, dunne ontlasting met veel lucht en vaak een gevoel alsof me darmen nog vol zitten. Nu heb ik de ene dag er meer last van dan de andere. Geen idee hoe dat komt. Ben niet anders gaan eten of bewegen. Iemand ideeën wat dit kan zijn of kan helpen om ervan af te komen? Zou super fijn zijn!

Sara

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

het zou een darmbacterie kunnen zijn die de klachten veroorzaakt.
    Ga met de klachten naar de huisarts en laat een ontlastingsonderzoek doen.

Reageren
    Renate

ben je soms ander brood gaan eten?

Reageren
Reageer op: Darmproblemen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.