(help!!) Eerst bloed, nu slijm bij ontlasting

Hallo allemaal,

Eergister nacht had ik erge buikpijn en diarree gehad. Ik was de avond daarvoor nog bij de mcdonalds, 2 milkshakes, had die dag nog een paar cola’s op en een pizza. Mijn maag heeft in het verleden vaker last van rare combinaties qua drinken en eten en heb daar vaker diarree van. In de nacht had ik in iedergeval diarree en de volgende dag weer en had ik na de hele ontlasting een beetje vloeistof uitgepoept dat rood was, leek dus duidelijk op bloed. Had later die dag nog een keer gepoept en toen zaten kleine rode stukjes rondom de ontlasting. Had die dag ook een beetje griep, verkoudenheid en me maag voelde niet zo lekker. Dat was dus gister, vandaag heb ik nog steeds beetje verkoudheid, hoofdpijn en keelpijn maar me maag heeft verder geen klachten meer. Ik had net dus even een beurtje en zie dus dat er soortvan korte slierten om de ontlasting zijn, niet veel maar wel gewoon duidelijk een beetje en het lijkt op de kleur van slijm, verder geen herkenbaar bloed meer ergens. Heb  gister, nadat de diarree voorbij was en net bij mijn wc-beurt ook maar 1/2 kleine stukjes gepoept en niet meer.

Weet iemand wat dit is en hoe ernstig het is? Maak me best zorgen aangezien ik op het internet lees dat het van alles kan zijn en ook niet zo fijne, ernstige dingen.

Met vriendelijke groeten 🙂

Reageren

Het kan door een aambei veroorzaakt worden, of toch gewoon door eten en drinken.

Reageren

Bedankt voor je reactie!

Maar naast een aambei of eten/drinken niks ergs? Zoals een maagdarm infectie/griep of erger?

Reageren

Dat denk ik niet

Reageren

Bedankt dan! 🙂 Donderdag voor de zekerheid nog wel een afspraakje bij de huisarts

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: (help!!) Eerst bloed, nu slijm bij ontlasting

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe