- Zackaria16 mei 2018 om 19:45
een jaar geleden had ik last van extreme geval van brandende maagzuur en pijn tijdens het eten aan de slokdarm ook had ik een stekend gevoel links onderin bij de borst. Een week lang kon ik geen hap eten en of drinken op wat melk na rest kwam er allemaal uit, ik had toen maagzuurremmers en pijnstillers gekregen van de huisarts. Nu een jaar later is mijn eetlust sterk verminderd ben in 1 jaar tijd van 95 naar 78 gegaan ALLEEN door eetlust vermindering. Sinds een week geleden zijn de symtonen weer begonnen op een wat minder extreme toon. Ik heb last van me slokdarm als ik eet hierdoor is mijn eetlust bijna weer eens nihil geen maagzuurklachten maar wel zwellingen bij de anus, bloedingen als ik te hard ‘schoonmaak’ en ontlasten doet ook pijn. Dit is samen gekomen met de griep dus ben daarnaast nog extreem vermoeiend en bibberig…
Weet iemand wat met mij aan de hand is de huisarts weet het niet want die laat mij maar bloedtesten doen waaruit niks blijkt maar ze gaven toe dat mijn gewichtsverlies niet normaal is.
Dankuwel!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 mei 2018 om 20:04Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL-arts
Reageren