- JustRob28 december 2017 om 18:52
Sinds vorige week vrijdag heb ik last van een griepje. Koorts heb ik gehad, veel hoesten, snotterneus. Maar het meest irritante is dat mijn eetlust compleet verdwenen is, en het lijkt wel alsof mijn smaakpapillen zijn aangetast of zo. Normaal gesproken zuip ik veel cola, maar als ik nu een slokje neem vind ik het maar vies. Dus ik drink nu eigenlijk alleen thee en water, en eet bijna niks. Heb nergens trek in, en ook niet echt honger. Hier en daar misschien een biscuitje, maar dat is alles.
Nu ben ik ook nog eens vrij duizelig en snel uitgeput na een klein stukje lopen. Ik weet inmiddels niet meer of dit komt door de griep of omdat ik niks eet. Mijn moeder zegt dat ik toch maar moet eten, maar ik heb nergens trek in. Zelfs geen snacks, terwijl ik normaal wel een zak chips per dag leeg maak.
Wat moet ik doen? Uitzieken of mezelf dwingen om te eten? Komt mijn eetlust uit zichzelf weer terug of moet ik eerst gaan eten?
Ben trouwens ook bij de huisarts geweest, had ik vrij weinig aan. Hij zei gewoon uitzieken en paracetamol slikken.
John (moderator)
28 december 2017 om 23:09uitzieken en toch proberen te ten en te drinken. Neem licht verteerbare dingen. een kop bouillon met beschuit bijvoorbeeld om te beginnen
Reageren