- Toetie2 februari 2018 om 15:29
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden de griep opgelopen. Overgeven, alle spieren deden pijn, buikpijn, noem maar op wat je bij een griep hebt… De dag na dat ik dit heb opgelopen was ik een heel stuk opgeknapt! Alleen voelde ik me zwaar misselijk, had ik nergens zin in en kon alleen maar zeuren. Vannacht heb ik onwijs slecht geslapen omdat ik het idee had alsof er ‘lucht’ in mijn maag of darmen zat. Ergens op die plek. Geen idee of dat ook zo was, maar het maakte een erg borrelend geluid. Ik kon de pijn heel goed aanwijzen. Na weer een paar uurtjes hebben te kunnen slapen is dit die ochtend niks minder geworden. Het ging niet weg! Ik heb geen eetlust meer. Ik kon met heel veel moeite een half broodje met kaas naar binnen werken. Zelfs de lichte dingen zoals fruit heb ik geen trek in. Maar vlak nadat ik iets heel kleins heb gegeten, voel ik me erg misselijk. Ik kan af en toe wel een beetje drinken, maar ook niet genoeg. Heb ook geregeld last van hoofdpijn als ik opsta uit de bank of als ik de trap naar boven heb genomen. Dit doet zich al 3 dagen voor, zonder enige verbetering. Voor de rest ben ik best moe. Ik heb dus de afgelopen dagen vrij weinig gegeten. Het voelt alsof je net een grote zak friet naar binnen hebt gewerkt, maar toch heb ik niks gegeten. Wie o wie kan mij helpen???
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2018 om 16:02Je hebt de griep. Die zul je moeten uitzieken.
Reageren