- Anoniem11216 november 2017 om 18:35
8 maanden had ik heel veel last van mijn maag
ik voel alsof mijn maag is opgeblazen, en alsof ik wondjes in mijn maag had dat voelde ik gewoon.
ik had constAnt een gevoel van opgeblazen maag, geeneetlust niks.
maandag een gastrocopie gehad, blijkt dat ik een pangastritis heb zonder een bacterie..
maandag moet ik weer contact met de arts opnemen voor medicijnen
pangastritis, gaat dit wel over? Krijg ik een antibiotica ofz?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 18:36Je krijgt daar geen antibiotica voor.Er is immers geen bacterie aangetroffen.
ReagerenAnoniem11216 november 2017 om 18:38Gaat de pangastritis ofzoiets wel over??
het irriteert me heel erg mijn maag voelt hard aan van binne en vaak maagbrandingen enz.
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 18:46dat kan zeker overgaan met een aangepast dieet en medicijnen
ReagerenAnoniem11216 november 2017 om 18:49dieet zoals geen frituur, niet te vettig, geen cola, fanta etc. Klopt het?
en duurt het lang de genezing..?
ik zou natuurlijk willen dat het gelijk snel geneest..
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 19:18En geen scherp gekruid eten, beperkt koffie gebruiken en suikers beperken.
Geen idee hoe lang het herstel zal duren, maar je zult even geduld moeten hebben. Het is zeker niet binnen een paar dagen over.
Reagerenanoniem11216 november 2017 om 19:24top ik ga er rekening mee houden maar ik doe het ook niet.
ik eet niet te vettig, geen koffie, weing thee, geen sxherp gekruid eten, geen drinken met koolzuur, en ik rook niet.
geen idee hoe ik aan de pangastritis ben aangekomen.
maar het gaat in ieder geval wel zeker genezen met de tijd ? Dankzij dieet die ik ga doen en medicijnen vanuit de huisarts ?
fijn avond nog, bedankt voor je hulp
ReagerenJohn (moderator)
16 november 2017 om 19:47Dat kan zeker genezen.
Reageren