Zoeken Vraag het forum

Klachten na gastrocopie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik al maanden maagklachten. Veel maagzuur, misselijk, spugen, gevoelig voor luchtjes, hoesten, luie darmsyndroom.

Medicijnen voor maagzuur slaan niet aan en de klachten houden niet op. Nav bovenstaande is besloten om een gastrocopie te doen.

Uitslag: ontsteking onder aan de slokdarm bij de maag, Candidasporen, mogelijk aanwezigheid van een bacterie die maagzweren veroorzaakt wat wordt getest, mijn maag ligt iets hoger en is gekanteld door een scheurtje in mijn middenrif en er drukt een massa van buiten op mijn maag.

Schrikken, maar afwachten op verder onderzoek.

Echter sinds het onderzoek doet mijn maag veel meer zeer. Heb ik veel maagzuur en kan ik amper eten. Ben ik snel vol. Continue steken bij de maagstreek en rug. ernstig aan de diarree met hele heftige krampen in mijn darmen. Ik voel me verder heel zwak.

Ik vroeg me af of dat normaal is na zo een onderzoek. Het onderzoek was afgelopen donderdag.
    Ik heb nog niet gebeld met de hap omdat het allemaal milde klachten zijn. Maar wel continue aanwezig en gewoon vervelend.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou heel goed kunnen dat het nog van het onderzoek is omdat er toch al wat klachten waren. Als de klachten aanhouden morgen maar even contact opnemen met de huisarts

Reageren
Reageer op: Klachten na gastrocopie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.