- Wim31 juli 2017 om 10:02
Ik heb al maanden last van diaree (koeienvlats wat kan dat zijn
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 11:56Dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen, maar wel een klacht om mee naar de huisarts te gaan. Het kan een darmbacterie zijn die dat veroorzaakt
ReagerenJootje1 augustus 2017 om 12:14Hallo, ik weet nu na 1 jaar pijn te hebben dat ik niercyste heb en een verbetering van de lever, maar daar komt bij dat ik nu sinds 2 dagen oranje diaree heb, wat moet ik doen, wie heeft advies.
ReagerenJootje1 augustus 2017 om 12:15Ik bedoel natuurlijk verveting van de lever
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2017 om 13:10Oranje diarree is doorgaans een gevolg van eten/drinken. Denk eens even na over wat je gegeten en gedronken hebt. Gebruik je medicijnen?
ReagerenJootje1 augustus 2017 om 14:32Ik gebruik geen medicijnen, en heb vrijdag worstelde gegeten en zaterdag paprika chips, maar had er anders ook nooit last van , en blijft het dan vanaf vrijdag tot vandaag in je darmen en kleurt het nog oranje.
ReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2017 om 19:45Ja dat kan heel goed. Â In ieder geval heeft dus de kleur van de wortelen. Je hebt waarschijnlijk toch een verstopping gehad die los gekomen is in de vorm van diarree
Reageren