- anoniem17 april 2017 om 16:05
Sinds vrijdagavond heb ik een gevoel alsof mijn maag/darmen in rustfase of zo gekomen zijn. De nacht van vrijdag op zaterdag niet kunnen slapen van een opgeblazen en misselijk gevoel in mijn buik. Alsof het voedsel niet wil verteren. Sindsdien ook weinig eetlust en een brok in mijn keel. Gisteren ging het iets beter, maar vandaag heb ik weer vage klachten: meer moeten plassen, meer zweten, gevoel alsof er een band om mijn keel zit (schildklier?), weinig eetlust, af en toe hartkloppingen. Passen deze symptomen bij schildklierklachten?
3 reactiesReagerenanoniem17 april 2017 om 16:07Ik heb ook al 2 dagen niet moeten poepen, wat ik normaal elke dag doe.
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 16:19Dat zijn nou niet meteen schildklierklachten. Lijkt toch eerder op obstipatie. Â Als de klachten aanhouden ga dan naar de huisarts.
Heb je veel stress of spanningen (gehad)? Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reagerenanoniem17 april 2017 om 16:37Een paar dagen terug had ik het juist warmer dan anders, nu juist kouder .. terwijl ik toch momenten heb, vooral na een maaltijd, dat ik erg zweet. Vanmiddag maar 1 boterham gegeten, daarna ging het gewoon niet, anders had ik moeten overgeven. Om 3 uur een klein yoghurtje gegeten, wat er een stuk beter in ging dan die boterham. Ik blijf wel genoeg drinken, alleen plas ik het telkens ook weer direct uit lijkt het. Maar vooral het onaangename gevoel in mijn keel vind ik vreemd, vlak onder mijn adamsappel. Ik zie geen verdikking in mijn hals maar heb daar wel een drukkend gevoel, ook tijdens het slikken voel ik dat. Daarom dacht ik aan de schildklier .. wisselende lichaamstemperatuur, gezwollen gevoel schildklier ..
Ik heb niet meer stress of spanningen gehad dan anders.
Reageren