- Kimberly28 januari 2017 om 02:36
Ik weet niet of ik naar de dokter moet en aangezien ik veel voor niks ga dacht ik misschien dat jullie weten wat het is.
Ik heb 3x in nog geen 6 maanden dit gehad.
Zonder reden in de avond,nacht ineens hevige pijn bij middenrif denk dat daar je maag ook zit maar begon erg te zweten net zoals het zweten bij een epeleptishe aanval, door de pijn moest ik elke keer gaan liggen en afwachten de eerste keer werd ik in de nacht uit me slaap ervan wakker en gaf over door pijn en niet normaal kunnen ademen maar na een tijdje gaat het weg, de duur ervan verschilt en hevigheid ook.
Ik weet dat ik maagzuur klachten heb maar die zijn in de avond als ga liggen en die branden alleen ervaar ervan geen echte pijn.
Ik heb vroeger een open hart operatie gehad en de litteken wat 2 gaatjes zijn wat bij je maag/ middenrif zit zijn altijd gevoellig gebleven bij druk moet ik zeggen en kan er geen beugel bh bij aan, ik moet ook zeggen dat momenteel een te strakke bh draag maar heb daarvan geen pijn dagelijks, probeer nog voor een passende te kijken en die trek ik uit zodra het wat brand dus weet niet of het daarvan komt en durf ik ook niet te zeggen maar dat lijkt mij niet als ervan niet op dagelijks gebied hevige pijn van onderga.
Verder heb ik alleen tot nu toe in amsterdam angorafobie wat misselijkheid met maagzuur brengt en inderdaad ook die zelfde pijn maar niet zo erg als wat ik die 3x had plus dat gebeurde alleen als dan in amsterdam was en het te druk was, die klachten die nu heb lijken alleen savonds en snachts te komen plus alleen als thuis ben.Ik hoop dat iemand weet wat het is,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 januari 2017 om 11:06Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Maar je BH zou toch een oorzaak kunnen zijn…Op het moment dat je die uittrekt, kunnen er dan toch klachten ontstaan omdat die overdag te strak was.
Reageren