Zoeken Vraag het forum

last van darmen, maag en soms duizelig.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pieter

Hallo allemaal mss weten jullie raad.

Ik heb sinds deze zomer last van misselijkheid. Het begon plotseling om een avond na een bbq. Ik werd plotseling misselijk en had heel veel walg-neigingen, maar niet moeten overgeven. Ik heb dan weer een paar dagen geen last en plotseling kan dat terugkomen, terwijl heb ik dan ook overdag last van een opgeblazen gevoel veel winderigheid. De dokter zei eerst dat het kwam van frisdrank. Lange tijd geen frisdrank gedronken hielp niet echt iets. Daarna nog eens terug gegaan naar de dokter toen dacht hij dat ik een maagontsteking, daarvoor pillekes genomen heeft ook niet geholpen. Uiteindelijk dan toch een gastroscopie en endoscopie laten uitvoeren. Daar hebben ze ook niets gevonden. Blijkbaar zou het dus van de stress ofzo komen. vandaag ook terug last gehad en zelfs samen met een moment waar ik echt wel wat duizelig was.
    Is er hier iemand die dit ook heeft? of die mij eventueel een aantal tips kan geven wat ik kan doen? Is echt irritant de dokters vinden niets maar heb wel last :s.
    Sorry voor het lange verhaal maar dacht zal maar beter het volledig verhaal typen 🙂

2 reacties
    Reageren
    Pieter

Niemand?

Reageren
    John (moderator)

Moeillijk om daar zo iets over te zeggen…

doe eens de test op:

http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
Reageer op: last van darmen, maag en soms duizelig.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.