- Pieter22 december 2016 om 22:02
Hallo allemaal mss weten jullie raad.
Ik heb sinds deze zomer last van misselijkheid. Het begon plotseling om een avond na een bbq. Ik werd plotseling misselijk en had heel veel walg-neigingen, maar niet moeten overgeven. Ik heb dan weer een paar dagen geen last en plotseling kan dat terugkomen, terwijl heb ik dan ook overdag last van een opgeblazen gevoel veel winderigheid. De dokter zei eerst dat het kwam van frisdrank. Lange tijd geen frisdrank gedronken hielp niet echt iets. Daarna nog eens terug gegaan naar de dokter toen dacht hij dat ik een maagontsteking, daarvoor pillekes genomen heeft ook niet geholpen. Uiteindelijk dan toch een gastroscopie en endoscopie laten uitvoeren. Daar hebben ze ook niets gevonden. Blijkbaar zou het dus van de stress ofzo komen. vandaag ook terug last gehad en zelfs samen met een moment waar ik echt wel wat duizelig was.
Is er hier iemand die dit ook heeft? of die mij eventueel een aantal tips kan geven wat ik kan doen? Is echt irritant de dokters vinden niets maar heb wel last :s.
Sorry voor het lange verhaal maar dacht zal maar beter het volledig verhaal typen 🙂2 reactiesReagerenPieter23 december 2016 om 18:53Niemand?
ReagerenJohn (moderator)
23 december 2016 om 19:10Moeillijk om daar zo iets over te zeggen…
doe eens de test op:
http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren