Zoeken Vraag het forum

Last van darm en maag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds vorige week zondag heb ik al last van buikpijn, diarree en krampen. De dag nadien ben ik naar de dokter geweest (maandag) en hij zei dat het een virale darminfectie zou zijn. Hij heeft me 2 dagen thuisgezet maandag en dinsdag. Ik voelde vorderingen maandag ging het al beter en dinsdag had ik er nog klein beetje last van en woensdag was het zo goed als over. Ik kon weer gaan werken en dacht dat het wel over zal zijn. Sinds vandaag ben ik terug hervallen met dezelfde symptomen of vorige week zondag. Opnieuw buikpijn, krampen en koude rillingen en dan weer plots warm. Het is heel raar, stilaan begin ik me af te vragen of het wel werkelijk om een darminfectie zou gaan? Ik zeg er wel bij dat ik vorige week in het weekend aan zee zat en dees weekend weer aan zee en thuis had ik nix. Maar of dat dat er iets mee te maken heeft weet ik niet. Aan zee ben ik vooral ook heel moe en eten ging maar nudat ik hervallen ben kan ik opnieuw geen eten zien of ruiken. Hopelijk kan ik hier wat informatie krijgen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dan zal het waarschijnlijk toch iets te maken hebben met wat je eet en drinkt.

Reageren
Reageer op: Last van darm en maag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.