Ik heb een longontsteking. Heb een kuur achter de rug. Maar omdat ik nog weinig vooruitgang ondervond, weer terug gegaan naar de huisarts. Maar diegene vond dat het al wel beter was geworden. Niet weg,. Ik mag geen andere kuur. Ook omdat de koorts weg was. Kreeg een antwoord dat het 4-6 weken kon duren. mijn polsslag is ook in rust 100-110. Kan dat kwaad?
wat moet ik nu doen? Echt weken de tijd nemen.
Je huisarts heeft gelijk, een kuur is geen wondermiddel waarna je direct hersteld bent.
Je herstel gaat pas na de kuur beginnen, nu de ontsteking aan het oplossen is en dat kan idd enige tijd (weken) duren.
Op dit forum krijg je geen "second opinion " van een arts, even voor de duidelijkheid.
Dank voor je reactie. Even over je antwoord op het forum: Daar ging ik ook niet van uit. Dus ik wacht af, en zal daar even de tijd voor moeten nemen.
Sommige mensen denken dat ze wel een huisarts raadplegen, vandaar dat ik het even zei.
Maar het kost idd tijd om verder te herstellen.
Gezond eten en drinken en voldoende rust, luisteren naar je lichaam helpt zo snel mogelijk er bovenop te komen
Toch heb ik nog een vraag. Ik heb soms wel verhoging. Geen koorts. Maar heb erg veel momenten per dag. Dat ik een soort zweet aanval krijg. Zweet zit dan echt op mijn voorhoofd. Is dat normaal.. wat ik voorheen nooit gehad heb.
Dat kan van de kuur zijn of na de naweeën van de longontsteking.
Vermoeidheid kan ook een oorzaak zijn, je lichaam kan nog niet veel inspanning verdragen.
En dan kan "inspanning " al bestaan uit je aankleden, wat te drinken pakken, toiletbezoek of iets huishoudelijks doen.
Dank voor uw reactie. Ik zit met zoveel vragen. En dat komt echt doordat je te horen krijgt, dat je dit heb. En een kuur word voorgeschreven. En je kan dan gaan. Want de deur word al open gedaan. Zonder maar enige uitleg. Voel me nu zo vervelend hier onder. Maar nogmaals dank.