- Sabine8628 april 2020 om 16:49
Hoi allemaal,
Dit is moeilijk te omschrijven, eigenlijk weet ik niet eens hoe ik dit aan mijn huisarts kan uitleggen…maar ik heb ongeveer 3 weken erg hoest gehad. Er komt dan ook vastzittend wit/geel slijm mee. Ik heb het nu nog steeds, maar het is heel wat minder. Ik ben 1,5 week geleden bij de huisarts geweest, die heeft zuurstof gemeten, koorts gemeten, en longen beluisterd: Hooikoorts.
Het hoesten was best heftig, want het vastzittend slijm kwam maar moeilijk los. Sinds zaterdag is het beter, veel minder hoest, en ik kan weer slapen zonder dat er slijm zit te piepen. Echter had ik zondagmiddag ineens dat ik kuchte en vervolgens inademde en dan uitademde en toen klonk mijn luchtpijp/longen heel hol, het zaagt/bromt dan, en ik vind het best beangstigend. Ik kan dit zelf stoppen door gewoon niet in en uit te ademen. Daarna is alles weer normaal. Gisteravond had ik echter hetzelfde en zojuist weer.
Ik heb geen benauwdheid, kuch geen bloed, hoor geen gepiep etc. Ik heb dus verder nergens last van. Af en toe nog esn kuchje en kan ook gewoon normaal ademen. Ik ben ook geen roker, en werk niet op plaatsen met stof en gevaarlijke stoffen. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Kan het misschien door het vastzittend slijm komen?
Bij voorbaat dank,
Sabine
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 april 2020 om 21:01Dat kan door slijmvorming zijn
ReagerenSabine8630 april 2020 om 15:34Dank voor de reactie. Klopt helemaal! Ik heb dat geluid/gevoel gelukkig ook niet meer. Nog wel wat slijm in de ochtend.
Harstikke bedankt nogmaals!
Reageren