Zoeken Vraag het forum

Benauwd, hoesten en druk op de borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • NNPo

Sinds gistermiddag voel ik me redelijk benauwd, heb de nacht ook veel wakker gelegen. Zo op het werk gaat het redelijk maar voel ik de benauwdheid wel hangen.
    Ondertussen loop ik zo nu en dan te hoesten, het is niet heftig maar ook niet abnormaal weinig. Daarnaast heb ik precies midden op mn borst een beetje een drukkend gevoel, doet af en toe wat pijn. Maar blijft hangen ongeacht dat ik rustig zit of een rondje loop.

Voor de rest heb ik verder geen koorts, maar voel me niet helemaal op en top fit.

Gezien alle heisa omtrent het coronavirus vraag ik me af wat ik moet doen. Ik ga namelijk niet snel naar de huisarts en ben tevens ook niet bang voor het coronavirus. Wat is weisheid?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt je temperatuur gemeten?

Reageren
    NNPo

Ja, meerdere malen opgemeten.
    Alle keren tussen de 36 en 37 graden, dus geen koorts.
    Het benauwde gevoel is eigenlijk het enige waar ik me een beetje zorgen om maak.

Reageren
    John (moderator)

Vooralsnog past dit dan bij een verkoudheid of een griep maar niet bij corona. Als er wel koorts op zou treden dan zijn de regels die het RIVM heeft afgegeven van toepassing.

Reageren
    NNPo

Dank voor je reactie. Ik ben ook verder niet in het buitenland geweest of in contact gekomen met een bevestigde patient.
    De reden van zorgen is vooral doordat ik niet bekend ben met dit benauwde gevoel tijdens een verkoudheid/griepje.

ik kijk het nog even aan, mocht het verergeren neem ik contact op met de HA.

Reageren
Reageer op: Benauwd, hoesten en druk op de borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.