Zoeken Vraag het forum

Hoesten en of branderig gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bobeco

ik weet het niet mijn moeder is 80 jaar en gezond en heeft haar hele leven al een knorrend geluid in der maag.zelfs als we aan tafel zitten onder het eten hoor je het soms heel erg en heeft nergens geen last van.

maar over iets anders kunnen de hoest en keel klachten ook verband houden met syfilis?

ik heb steeds een rode plek bij mijn mondhoek en binnen in de wang een rode plek dat nu aan het wegtrekken is. ik voelde al dagen een verdikking daar met heb er eerst geen aandacht aan geschonken, vandaag ging ik kijken met een lampje en zag dus een rode plek in de mond. bij de mondhoek heb ik al weken zitten. en dat schilfert nogal . het lijken wel kloven met schilfers en ziet er precies zo uit als op deze eerste bovenste foto wat syfilis is ,de onderste foto is van mij zelf net genomen .zit ook op dezelfde plek .ik heb er nu wat creme opgedaan maar als ik sochtends opsta is het nog droger.eerst jeukte het ook een beetje maar nu niet meer. ik trok er vanochtend een schifter af en het bloedde meteen .wat er bleef was een kloof. kan dit syfilis zijn? het gaat maar niet weg en zit er nu al weken.

John (moderator)

Je kunt er wel 100 mee worden, maar dit wil nog niet zeggen dat het goed is om die geluiden en dat gevoel te hebben.

De overgang naar syfilis kan ik eerlijk gezegd niet volgen…het lijkt er in ieder geval helemaal niet op. Dat zou overigens wel veroorzaakt kunnen worden door vitamine gebrek. Of een schimmelinfectie.

Reageren
    Bobeco

ik eet bij mijn weten best gezond. elke dag groente en fruit. een appel en een sinasappel. dit doe ik al jarenlang.zeker al meer dan 20 jaar elke dag een sinasappel of een kiwi.ook eet ik brood en eigenlijk best gevarieerd .in de winter neem ik altijd elke dag een bruistablet multivitamines..ik beweeg ook elke dag .fietsen doe ik elke dag .ik ben afhankelijk van de fiets.doe 2 of soms 3 keer per week fitness .fitness doe ik al zeker 20 jaar .en wandelen doe ik graag en dus ook elke dag zeker een half uur tot een uur .ik ken mensen die bewegen minder en eten bijna nooit groente en fruit en hebben nooit niks en zijn ook niet ziek. dat snap ik allemaal niet

vannacht werd ik wakker met een rare steek gevoel in de linkerkant van de borst,
    ik krijg ook steeds meer last van mijn rechterschouderblad .dit lijkt wel vast te gaan zitten.als ik er druk op zet door de spieren daar wat aan te spannen doet het best pijn en het trekt ook stijf.

ook in de onderrug heb ik last. van schouder en onderrug had ik eerst helemaal geen last van.dat is ineens begonnen deze week en word erger en gaat nu nog vastzitten ook lijkt het wel en het trekt zelfs in de nek ook sinds vandaag. ik heb deze week ook helemaal nog niet gefitnest dus daar kan het niet van zijn volgens mij..het blijft toch allemaal maar erg vreemd vind ik.

Reageren
    Has

Het lijkt erop dat je last hebt van hyperventilatie/paniekaanvallen. Die je onbewust krijgt, vandaar al die symptomen je maakt je zelf gek!

Ga naar dokter en vraag om een rongefoto of laat je prikken . Dan ben je rustig . Nu loop je elke keer te piekeren . Zonde van je leven

Reageren
    Franny

Probeer tabletten van etos voor je maag breek je in 4 stukjes helpen heel.goed!

Reageren
    Franny

Denk dat het ook veel stress is al.deze dingen!

Reageren
Reageer op: Hoesten en of branderig gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.