John (moderator)
27 augustus 2016 om 21:36Hypochondrie is een angststoornis. Geen aandachtsprobleem
Anoniem28 augustus 2016 om 07:46Reactie op anoniem: Het is toch overduidelijk dat dit om een angststoornis gaat natuurlijk heeft geen erge ziekte
Reageren
Maar ik probeer voor zijn geruststelling wel naar de huisarts te gaan als hij zich zorgen maakt ik weet dat het niets is maar alleen van de huisarts neemt hij het aan. En gaat ook naar de psycholoog . Met die knobbel in zijn buik heeft hij voor het eerst op ons en op de buurman vertrouwd gelukkig dus daar hoeven wij niet mee naar de huisarts .
En hij krijgt zat aandacht en heeft geen broertjes en zusjes dus alle aandacht gaat naar hem dus daarom is het geen aandachtsprobleemAnoniem8 september 2016 om 14:49Nog een vraag ik weet dat niet past op dokter.nl maar wil het toch wel graag weten hij maakt zich nu zorgen of er leven na de dood is al 2 weken ik zeg natuutlijk wel en leg het hem uit ik geloof dat zeker maar wat er is dat weet ik niet natuurlijk daar kan niemand een antwoord op geven natuurlijk.
Hij is dus daar weer helemaal van overstuur maar kan de psycholoog daar ook iets aan doen ??? Dat hij van denken veranderd dat hij bijv denkt ja natuurlijk is er iets na de dood en wat dat zie ik dan wel
Mvg milaP
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2016 om 15:11Het is juist de taak van de psycholoog om hem te helpen zijn manier van denken te veranderen.
Reageren