Zoeken Vraag het forum

Hypochondrie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ebn milan 13 jaar oud
    Ik heb last van ziektevrees
    Ik heb in het afgelopen half jaar al gedacht dat ik had een maagbloeding hersentumor ruggenmergtumor borstkanker en nu weer de ziekte van hodgkin ik word gek van mijzelf haak ook lage cijfers ik heb namelijk nergens meer zin in doordat ik steeds daarmee bezig ben.
    Ik heb bijv nu een knobbeltje links in mijn hals als ik hem aanraak niet pijnlijk nuet hard en ook volgens mij wel een beetje beweging in te krijgen en alsnog denk dat ik die ziekte heb .
    Mijn ouders zeggen steeds van niet en worden er ook een beetje gek van mijn oma is ook zo en die neemt niet eens meer serieus we zitten er nu aan te denken maar eens naar de dokter te gaan om het misdchien te laten behandelen.
    Is dat een goed idee??? Of moet ik gwn proberen er mee te stoppen dat is heel moeilijk voor min trouwe s want ik de k ook iedere keer van ja al die dingen waren inderdaad niks achteraf dus mijn ouders zullen het dus wel weten en toch voel ik mij nooit 100% gerustgesteld
    Alvast bedankt
    Groetjes milan
    J

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het heel goed zou zijn, om deze problemen met de huisarts te bespreken en professionele hulp in te schakelen.

Reageren
    Anoniem

[sup][sub][/sub][/sup] ja dat denk ik ook wel eigenlijk want soms zeggen mij. Ouders wat ofzo en dat zit ik reageer niet en zit ik een beetje te trillen zo bang ben ik soms bedankt ga ik zeker doen

Reageren
Reageer op: Hypochondrie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.