- Anoniem24 juni 2016 om 16:03
Hallo ik ebn milan 13 jaar oud
Ik heb last van ziektevrees
Ik heb in het afgelopen half jaar al gedacht dat ik had een maagbloeding hersentumor ruggenmergtumor borstkanker en nu weer de ziekte van hodgkin ik word gek van mijzelf haak ook lage cijfers ik heb namelijk nergens meer zin in doordat ik steeds daarmee bezig ben.
Ik heb bijv nu een knobbeltje links in mijn hals als ik hem aanraak niet pijnlijk nuet hard en ook volgens mij wel een beetje beweging in te krijgen en alsnog denk dat ik die ziekte heb .
Mijn ouders zeggen steeds van niet en worden er ook een beetje gek van mijn oma is ook zo en die neemt niet eens meer serieus we zitten er nu aan te denken maar eens naar de dokter te gaan om het misdchien te laten behandelen.
Is dat een goed idee??? Of moet ik gwn proberen er mee te stoppen dat is heel moeilijk voor min trouwe s want ik de k ook iedere keer van ja al die dingen waren inderdaad niks achteraf dus mijn ouders zullen het dus wel weten en toch voel ik mij nooit 100% gerustgesteld
Alvast bedankt
Groetjes milan
J2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2016 om 16:05Ik denk dat het heel goed zou zijn, om deze problemen met de huisarts te bespreken en professionele hulp in te schakelen.
ReagerenAnoniem24 juni 2016 om 16:10[sup][sub][/sub][/sup] ja dat denk ik ook wel eigenlijk want soms zeggen mij. Ouders wat ofzo en dat zit ik reageer niet en zit ik een beetje te trillen zo bang ben ik soms bedankt ga ik zeker doen
Reageren