- Anoniem4 augustus 2016 om 20:07
mila ik zit weer achter mijn jongens namen maker computer
Anoniem5 augustus 2016 om 17:46Nou we zijn dus nog eerder naar de spoedarts geweest . Het werdt vandaag helemaal erg namelijk. Hij is doorverwezen naar een psycholoog de ene knobbel eas gewoon een spier was helemaal geen knobbel die andere voelde niet kwaadaardig aan en was een vetbult .
Reageren
Hij geloofde het eerst niet .
Gelukkig is hij doorverwezen laten we kijken hoe het verder gaat
Mvg milaJohn (moderator)
5 augustus 2016 om 17:59Heel goed dat er gepaste hulp komt. Dat is voor je zoon goed maar ook voor de rest van de gezinsleden. Laat weten als jullie bij de psycholoog zijn geweest.. Succes
ReagerenAnoniem6 augustus 2016 om 15:13Is goed zal ik doen
ReagerenAnoniem26 augustus 2016 om 19:33Hoi
Reageren
Zoals verwacht hij heeft weer wat nieuws
Een knobbel onder zijn navel ik weer voelen gewoon een botje die zitten daar ook gewoon neem ik aan toch??
Over 6 weken kunnen pas naar de psycholoog hij denkt weer aan weke delen dingenst .
Ik kan moeilijk iedere week voor onzin naar de dokter maar om nog 6 wekennaar dat gezeur te luisteren?? Ik weet het even niet meer ik probeer gewoon te doen alsof ik hem serieus neem maar dit is af en toe lastig want ik weet gewoon dat hij niets heeft
Dus zal ik voor zij. Geruststelling maar weer naar de dokter of gewoon die 6 weken even afwachtenJohn (moderator)
26 augustus 2016 om 19:44Het is niet zo dat hij niets heeft, hij heeft een serieuze aandoening, maar dat bij de navel zal niets ergs of ernstigs zijn. Maar hem daarvan overtuigen is een verhaal apart. Er zitten overigens geen botjes in de buik. Dus als er een knobbel zit heeft hij wel een punt. Als de knobbel blijft toch maar even naar de huisarts.
ReagerenAnoniem26 augustus 2016 om 20:09Ja maar het si geen knobbel het voelt aan als iets van een spiertje botje gewoon het hoort zo een knobbel is toch verdikt en een verdikking dit dit voelt gewoon plat dus ja???
ReagerenAnoniem26 augustus 2016 om 20:11Maar bedoelt u dat als er een knobbel zit dat hij wel een tumor heeft nee toch??
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2016 om 20:19Nee natuurlijk niet.
Reageren
Maar voor je zoon zit er wel iets. Dan kan een spiertje zijn, maar zo ziet je zoon dat niet. Dus vanuit zijn visie heeft hij een punt. Je hoeft je daar niet druk over te maken, maar voor je zoon ligt dan net even iets anders . De huisarts kan dan goed uitleggen wat het wel is.Anoniem27 augustus 2016 om 06:03ja hij verzint het ook niet maar ik vind het zo lastig om mee om te gaan
Ik kan hem niet geruststellen alleen de huisarts maar ik kan natuurlijk moeilijk iedere week naar de huisarts gaan maar ik ga volgende week wel even dan kan de huisarts uitleggen dat het niets is.
Hij zegt ook ik wil heel graag naar de dokter maar ik durf niet meer want hij heeft nou al iets van 9 keer in 3 maanden gezegt dat ik niks heb volgens mij vind hij mij een aansteller,Nog 1 maand geduld en dan hopen dat het klaar is
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 11:19Onze buurman is medisch dokter maar toch even laten voelen
Reageren
Hij zei dat het waar schijnlijk de navelstreng is hij zei het zelfde het is niet een knobbel maar gewoon plat dus hij geloofde het eindelijk
Maar ik twijfel kun je navelstreng op je 13e nog voelen????Anoniem27 augustus 2016 om 11:20Ik bedoel onze buurman is medisch opgeleid geen dokter
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2016 om 11:42Dat zou kunnen, maar dan moet die eerder ook te voelen zijn geweest. En dat zou natuurlijk kunnen. Hij heeft er dan waarschijnlijk eerder niet op gelet
ReagerenAnoniem27 augustus 2016 om 12:22Hij heeft er nooit opgelet maar hij had buikpijn en ging voelen controleren of er geen knobbels zaten. En ja toen voelde hij het hij heeft pas sinds een jaar die hypochondrie daar voor wist hij niet eens wat kanker was . Hij is in ieder geval even getustgesteld
Reageren
Bedankt voor de reacties ik laat het nog wel weten hoe het is afgelopen over een maand met zijn psycholoog
Mvg milaAnoniem27 augustus 2016 om 19:36Ik heb een tijd geleden gereageerd als anoniem, zoals nu.
Reageren
Volgens mij heeft uw kind wel een probleem, maar een aandachtsprobleem.
Op elk zgn. lichamelijk probleem ingaan is zinloos, dat is het probleem namelijk niet.
Een psycholoog is passender dan een huisarts.