- Will robinson8 december 2024 om 23:01
Anna was jou zoon het er gewoon oké mee dat jij zijn piemel ging meten ?
Stefan20 november 2025 om 10:20Mijn penis is ook klein 13cm en heb ook nooit van mijn ouders die mijn penis vroeger wel controleerde en ik moest dan elke vrijdag mijn penis laten controleren maar ze zeiden niks over de grootte van mijn penis .nu is hij nog klein maar functioneerd goed iedereen zegt dat hij normaal groot is ook op het medisch onderzoek vroeger nooit iets gezegd dat hij klein was mst vroeger met de klas bij het penis onderzoek van mij
ReagerenMoncler2 januari 2026 om 06:26Mijn penis is slap 4 cm en stijf net geen 7 cm, mijn vinger is langer , meisjes voelen bijna niets ,mijn vriendin gaat 4x wekelijks bij een oudere man langs om bevredigend te zijn en dan mag ik ook , ze faked dan efkes tot ik klaar kom
ReagerenStefan3 januari 2026 om 16:54Ik ben nu 60 jaar en heb gans mijn leven een kleine penis gehad in erectie 13 14 cm ook vroeger naar m.s.t geweest nu clb hebben mij onderzocht .ook aan mijn piemel.maar nooit gezegd dat ik een kleine penis had mijn ouders hebben ook mijn piemel gezien maar nietx ingebracht .was vroeger heel beschaamd voor mijn penis omdat hij zo klein was en nog is.
ReagerenMoeder16 augustus 2026 om 08:01Hoi Anne/forum aan vrager,
Ik was benieuwd hoe het nu met uw zoon gaat. Het inmiddels al 5 jaar geleden dat dit topic geopend is.
Mijn zoontje zagen we bij de geboorte al, wat is het klein. Maar je eerste zoon en op die vraag werd geen antwoord gegeven van de kinderarts die zijn voetjes onderzocht. Ruim 2 jaar later bij het consultatiebureau met mijn partner samen nog eens gevraagd. Ahh hij was zo jong, dat was gewoon normaal.
Nu bijna 5 en we zitten er al zolang mee. Inmiddels op zwemles en een broertje en daardoor zien wij (nog steeds) het klopt niet. We zijn met zware schoenen toch naar de huisarts geweest en gelukkig een huisarts in opleiding die hier geen antwoord op wist en zijn collega huisarts ook niet. Onderzoeken opgezocht en gemeten. Ruim onder het formaat van een kind van 2.Hij is heel jong, bijna 5 maar we zijn docht doorverwezen naar het ziekenhuis. Mocht er iets zijn waarmee wij hem kunnen helpen dan gaan we dit gelijk doen. Nu merkt hij het zelf nog niet maar het feit dat hij hier later last van kan hebben breekt nu al mijn hart. Hij is misschien een schat maar de wereld is hard.
Was benieuwd hoe het nu bij jullie is gegaan want gun jou zou ook geluk ookal is de keuze gemaakt er niks aan te doen.
Reageren