Zoeken Vraag het forum

Zoontje van 10,5 jaar is al volwassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elise

Ik heb een zoontje van 10.5 en heeft sinds een paar weken last van natte dromen. De eerste keer riep hij mij omdat hij dacht dat hij in zijn broek geplast had. Ik vond het ook verdacht en ging kijken en vroeg om even in zijn onderbroek te kijken. En inderdaad, het was duidelijk géén urine.
    Ik weet dat mijn zoontje al erecties heeft maar nu al met natte dromen opgezadeld zitten. Hij weet er ook niet goed mee omgaan.
    Ik vind dat dit persoonlijk ook vroeg op zo een jonge leeftijd.

Heeft iemand er ervaring mee? Is er een remedie?

Bedankt,
    Elise

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Voor de puberteit is er geen remedie….

Reageren
    joris

10,5 jaar is wel jong voor de eerste zaadlozing ,maar ook weer niet abnormaal.

Reageren
    Onbekend

ik ben zelf ook nog een puber en ik begon ook redelijk vroeg ( zo’n 10 jaar oud ), tegen de puberteit moet u niks gaan doen er is geen remedie en alles wat erbij hoort is zeer normaal!

Reageren
Reageer op: Zoontje van 10,5 jaar is al volwassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.