Last van krakende oren

Dag,

Ik heb inmiddels 2 jaar last van mijn oren. Ik weet nog dat ik vuil uit mijn oren wilde weghalen met een wattenstaafje en ik haalde totaal wat anders uit. Was een blauw klein wielachtig iets. Geen idee wat t was en heb t weggegooid. Sindsdien heb ik last van mn oren. Ze kraken bij t slikken, ik kan ze zelf kraken, met neus dicht uitademen hebik ook t gevoel dat ze dichtzitten en kraken ze. Ik op internet steeds opzoeken en kwam erachter dat ik een trommelvliesbuisje had uitgehaald. Komt het hierdoor? Ik heb nu inmiddels 2jaar ook hoofdpijn vooral in de winter en wanneer ik lang in de klas moet zitten krijg ik last van mijn oren. Als ik mn hand op mijn oor houd vermindert de druk op mijn oor. Heb ook het gevoel dat er iets inzit aan de zijkant van mijn hoofd dat af en toe beweegt, vaak met lezen voel ik wat. Wat kan het zijn en de oorzaak?

Reageren

Ik denk dat je er goed aan zou doen om naar de huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor de KNO arts.
    Had je buisjes in je oren?

Reageren

Ja aan de lnkeroor viel die uit. Ik heb geen idee of ik t ook aan mijn rechteroor heb. Was geopereerd aan mijn oren toen ik 5 was. Ben inmiddels 21. 2jaar geleden viel die uit.

Reageren

Op naar de KNO arts dan maar

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Last van krakende oren

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe