Home / Keel, neus & oren / Langdurige pijn..
Hallo allemaal!
Ik zou graag m'n mam willen helpen , maar zelf kan ik moeilijk iets doen omdat ik nog niet -18 ben.. daarom ik dit forum probeer , en hopelijk iets te weten kom.
Zoals jullie al konden lezen heeft m'n mama langdurige pijn.
Dit is begonnen met nekpijn en nu -3 dagen later- heeft ze sinds kort ook:
[b]Spierpijn , oorpijn , draaierig , en ook denk ik toch zeker hoofdpijn..[/b]
Ze zei tegen me dat eigelijk alles pijn doet , en moeilijk te zeggen is -wat ik snap-.
Maar wat kan ik er aan doen? Ik heb al gezegt dat ze misschien een Dafalgan kan nemen tegen de pijn , maar veel helpt dat toch niet..
Misschien is een huisdokter ook geen slecht ideetje..
Laat aub een reactie achter zodat ik m'n mam snel kan inlichten?
Alvast bedankt , Groetjes! xx
Ik ben ook -18 bij mij moeder had ik het dus wel goed ze sukkelde werst wat dagen ervoor met pijnen enzo en toen kwamen de uitvalsverachijnselen ze had al 2 tia's gehad waar ze niks van gemerkt had en na 4 dagen een beroerte en dat was heel eng (8 weken een pleeggezin)..
Houd je moeder goed in de gaten verzorg haar goed en let op de verschijnselen met bijv. Verlammingen,scheve mond en warrig praten een huisdokter is een beetje overdreven als het verslechterd na het weekend een afspraak maken bij de dokter kan ook een simpel griepje zijn 😉
Ik vind de huisdokter helemaal geen slecht idee met deze klachten. Het zou een virusinfectie zoals de griep kunnen zijn, maar zeker weten doe je dat niet...
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!