- H27 juli 2015 om 13:24
Heel erg bedankt voor al je adviezen! Ik laat nog weten hoe het ging!
Jos21 februari 2017 om 10:54En… Hoe is het gegaan?
ReagerenMarije1 juni 2018 om 09:04Ik ben ook wel benieuwd het gegaan is. Hier zelfde probleem?
ReagerenJanneke6 juni 2018 om 12:14Ook heel erg benieuwd hoe het gegaan is, same here!
ReagerenAt13 juni 2018 om 16:158 dagen na vliegreis heb nog steeds dichte oren en stevige pijn heb paar keer bloed gespuugd ,in het vliegtuig (alleen tijdens landing )iets los gebarsten in mijn voorhoofd omg zo zwaar pijn zelfs 8 dagen erna .
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 16:23Ga dan met die klachten naar de huisarts
ReagerenDep16 februari 2019 om 20:39Ik ben zeer benieuwd hoe het “H” gaat?
Is het na jullie vakantie weer helemaal goedgekomen? Ik heb op dit moment ook zo’n dicht oor. Ik heb penicillinekuur van de dokter gekregen voor hevige verkoudheid, maar mijn oor ontplopt niet. -ik kan niet klaren! Ik gebruik ook al bijna 2 weken Otrivin neusspray. We gaan over 5 dagen vliegen en ik knijp ‘m wel een beetje. Ik hoop dat ik hier reactie op krijg?! Bvd.
ReagerenAlma20 maart 2025 om 09:12Ik vraag me zo wie zo af wat het verschil is tussen metason furoaat en xylometazoline neusspray?
Reageren
Nadat ik mijn oren liet uitspuiten i.v.m. klein propje, waarbij ik daarvoor maar een klein beetje doof was,
werd ik aan 1 oor direct bijna stokdoof.
Er bleek iets achter het trommelvlies te zitten volgens de huisarts die daar later naar keek.
Ik kreeg metason neusspray. Is dat niet te verhelpen met een neusdouche met zoutoplossing?
ik lees te veel over bijwerkingen van dit middel.John (moderator)
20 maart 2025 om 11:14Het zijn 2 compleet verschillende middelen. En xylometazoline is dus ook geen onschuldig middel en dat lost je probleem niet op. En ook niet met een neusdouche..
Reageren