- Amber13 februari 2018 om 10:43
Hallo,
Ik heb de laatste anderhalve week last gehad van een verstopte buis van Eustachius. Sinds vrijdagochtend ook een piep en ruis in mijn oor. Gisterochtend Belde ik naar KNO-arts en hij zei dat dit normaal is bij verstopte buis en dat hij mij kan beloven dat dit overgaat. Nu is sinds gisteravond de buis weer open want ik heb geen last meer van de druk. Ik hoor nog wel steeds de piep. Is dit normaal dat het niet direct weg is?
Mvg
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 februari 2018 om 10:51Het kan nog wel even duren voordat alle klachten weg zijn.
ReagerenHenk4 februari 2019 om 17:44In november 2018 had ik van het ene op het andere moment last van een hoog frequente piep in mijn oor. Ik slaap er niks minder door en ook overdag op het werk valt het me eigenlijk niet op. Pas op een stil moment komt het geluid naar voren en is dan best heftig. Het is voor mijn gevoel onstaan na een iets te heftig “persen” op het toilet, maar kan ik ook mis hebben. Feit is dat ik behalve de piep óók een soort van vol/wattig gevoel heb in mijn hoofd (niet altijd), af en toe gevoelige oren, soms steken. De KNO arts heeft een gehoortest gedaan en alles prima. Oorpijn zou volgens hem ook uit kaakgewricht kunnen komen maar dat geloof ik niet erg. Ik voel ook nog steeds op z’n tijd een raar drukverschil. Kan ik met dat persen slijm uit de holtes in de buis van E. hebben geperst?
Reageren