Zoeken Vraag het forum

Keelpijn oorpijn bloedneus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al sinds een paar dagen last van steken in mijn oor, al langer loop ik heel erg te hoesten en mijn keel doet ook heel veel pijn. Vanochtend werd ik wakker en liep er opeens bloed uit mijn neus?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je naast je keelpijn een bijholte ontsteking hebt.
    Ga met de klachten naar je huisarts

Reageren
    Eup

Ik heb ook verschrikkelijk veel oorpijn. Ik was smiddags ff naar bed gegaan. En stond op met verschrikkelijk veel oorpijn. Ik ben naar de huisartsenpost geweest maar die dokter had niet veel zin. Als het nog erger wordt dan bel je maar nog een keertje. Maar nu kan ik niets voor je doen. Toen kwam de koorts ineens opzetten ik had 39.9 koorts. Vannacht ging ik naar de toilet en tijdens het plassen seipelde er bloed uit mijn neus zo in de toilet. Precies aan de kant van mijn ontstoken oor. Kan dat viezigheid zijn van de ontsteking. Maar de oorpijn is ondraaglijk.

Reageren
    Suus

Bel dan dus weer de huisartsenpost!
    Ipv op een forum waar niemand iets voor je kan doen, je verhaal te vertellen.
    Vertel dat je nu ook koorts hebt en de pijn erger is geworden en dat de arts gister heeft gezebd dat je weer moest bellen als je klachten zouden verergeren.
    Dan volg je het advies van die arts op en weet die dus ook dat je je slechter voelt.

Reageren
Reageer op: Keelpijn oorpijn bloedneus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.