- Carlijn13 maart 2019 om 23:15
Drie weken geleden kreeg ik keelpijn, verkoudheid en bijholteontsteking volgden. Sinds afgelopen maandag gaat het een stuk beter, heel af en toe een klein hoestje en klein beetje snot, maar daar is ook alles mee gezegd. Nu kreeg ik vanavond weer een beetje last tijdens het slikken. Geen erge keelpijn, maar mijn keel is wat rood en achter op mijn tong is het wat gelig. Begint het nou weer opnieuw of is het een nasleep??
11 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 maart 2019 om 23:18Dat kan een nasleep zijn….
ReagerenCarlijn14 maart 2019 om 18:35Het is een beetje raar soort keelpijn. Een soort spierpijn ofzo, het is geen scherpe pijn. Als ik bijvoorbeeld gaap, doet het achter in mijn keel zeer. Of als ik laat maar zeggen aan het kokken ben, dan doet het daar zeer. Mijn man heeft momenteel krentenbaard. Kan het hier iets mee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 18:42Ik denk niet dat het met krentenbaard te maken heeft
ReagerenCarlijn14 maart 2019 om 18:45Wat kan het dan zijn? Mijn nek doet ook wat pijn. Kan het spierspanning zijn? Als ik mijn hoofd naar beneden duw (zodat je een onderkin krijgt) dan voel ik het in mijn hals en nek. Of zijn het klieren??
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 18:49Die vraag kan ik zo zonder enig onderzoek ook niet beantwoorden
ReagerenCarlijn14 maart 2019 om 18:52Wat kan ik dan nu het beste doen? Zou het gewoon een nasleep kunnen zijn dan? Ik verloor vanmorgen zelfs wat oranje achtige snot uit mijn neus. En nog wat groengeel. Heb van mn keel voornamelijk in de morgen en in de avond last. Moet ik me zorgen maken??
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 19:02Ik had al gezegd, dat het een nasleep kon zijn. Als je er ongerust over bent ga dan naar de huisarts
ReagerenCarlijn14 maart 2019 om 19:04Maar zou er een reden zijn tot bezorgdheid? ? Omdat het best lang duurt? Of valt het wel mee..
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 19:43Nou vraag je me iets, wat ik zo zonder enig onderzoek via internet niet kan beoordelen…
ReagerenCarlijn14 maart 2019 om 19:57Sorry ?? Maar ik wilde het gewoon graag weten of ik me zorgen moest maken of niet.. Ik ben gewoon iemand die snel in paniek is met dat soort dingen.. Vandaar dat ik het vroeg. Ik denk namelijk snel aan de ergste dingen..
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2019 om 20:45Ik denk niet dat je je over ernstige dingen zorgen moet gaan maken
Reageren