- Anoniem30 juli 2014 om 17:27
Hallo,
Ik heb sinds een maand of twee een zeer luide en constante piep in mijn rechter oor.
Het is begonnen met een oor dat een paar minuten dicht zat, en waarbij ik mijn eigen stem zeer goed kon horen. het dichtzitten was dus maar van zeer korte duur en heeft zich maar 2 keer herhaald.Dit is gelijk ook het enige wat ik kan linken aan de hoge piep. Voor de rest is er niks geweest wat in mijn ogen een aanleiding kan zijn. Mijn leeftijd kan denk ik ook niet echt meespelen.(34 jaar)
Ik ben ondertussen bij de dokter geweest en deze heeft me een neusspray voorgeschreven welke helaas geen effect heeft gehad. Op aandringen van mij heb ik een gehoortest ondergaan welke gelukkig heeft uitgewezen dat mijn gehoor 100% is en dat er (op dat moment)ook geen druk verschil meetbaar is.
Dus daar houdt het voor de dokter op..Ik ben echt bang dat ik met deze hinderlijke hoge piep blijf zitten.
-Is het blijvende tinnitus?
-Is het een probleem met de buis van Eustachius?( ik kan mijn oren wel klaren maar rechts wel een stukje moeizamer)
-Is mijn oor misschien ontstoken zonder symptomen?Wie kan mij vertellen wat de oorzaak kan zijn?? of me in ieder geval geruststellen..
Alvast bedankt voor de moeite en tijd..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2014 om 23:03De enige die je daar een antwoord op kan geven is de KNO arts.
Reageren
Dus vraag aan de huisarts een verwijzingAnoniem31 juli 2014 om 17:13Hoi Tandor,
Dank voor je reactie..
De afspraak is gemaakt..hopelijk heb bij de KNO wel uitsluitsel.Ik zal weer berichten zodra er wat meer bekend is.
ReagerenJohn (moderator)
31 juli 2014 om 21:37Okay, ben benieuwd dan
Reageren
Succes.