Zoeken Vraag het forum

Hoge piep in oor.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sasi

Hi hoi

Vorige week zaterdag (10 dagen geleden) ben ik naar een concert geweest. Ik heb niet dicht bij de boxen gezeten maar het geluid was wel behoorlijk hard. Nu heb ik dus sinds dat concert last van een piep in m’n oor, en het lijkt voornamelijk uit m’n linker oor te komen. Het is een hele irritante hoge piep waar ik echt ook hinder van ondervind.

Nu lees ik op internet allemaal horror verhalen dat als je er na 2 dagen nog last van heb, dat het niet meer weg gaat. Terwijl ik ergens anders weer lees dat het zelfs weken kan duren. Voordat ik mezelf gek maak; moet ik me nu echt zorgen gaan maken of bestaat er nog een kans dat het weer over gaat?

Ik ga donderdag sowieso richting de huidarts, maar heb even iemand nodig die mij enigszins kan kalmeren.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Eerst maar eens even naar de huisarts en naar het oor laten kijken

Reageren
Reageer op: Hoge piep in oor.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.