Zoeken Vraag het forum

hoge piep gepaard met druk in oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, Sinds maandag heb ik last van een hoge piep toon in mijn oren. Ik merkte dat eigenlijk alleen als het stil was en als ik wou slapen. Sinds vandaag is de piep een stuk erger geworden en heb ik ineens een druk in mijn oor gekregen. Mijn vraag is wat is er aan de hand en wat kan ik heb beste doen? Ik ben namelijk best wel een beetje aan het stressen nu 🙁

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou even naar de huisarts kunnen gaan en naar je oor kunnen laten kijken. Misschien zit er een propje oorsmeer vast tegen het trommelvlies.

Reageren
    Anoniem

Jaa ik ga morgen even een afspraak maken. Als ik mijn kaak beweeg voel ik ook gekraak ik mijn oren (Heb het trouwens aan beide kanten).

Reageren
    John (moderator)

Misschien moeten je oren even worden uitgespoten… gebruik je vaak oordopjes? Dan kan namelijk een oorzaak zijn voor vastzittend oorsmeer.

Reageren
    Anoniem

Nee ik gebruik vrijwel nooit oordopjes. Wel heb ik last van mijn bovenkaak. Ik vindt het maar rare symptomen. Ik ben nog maar 18 en had gelezen dat het misschien aan mijn verstandskiezen kon liggen, maar ja er kan zoveel aan de hand zijn. Even naar de huisarts lijkt me het beste

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat dat inderdaad het beste is.

Reageren
Reageer op: hoge piep gepaard met druk in oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.