- Anoniempje31 maart 2017 om 22:30
Hey!
Sinds een aantal weken (rond 3/4 weken) hoor ik een piep in mijn oor, en voel ik een soort druk in mijn oor en mijn oor plopt bij beweging maken van gapen of gapen en soms doet hij even pijn.
Hiermee ben ik naar de huisarts geweest en die zei dat mijn trommelvlies bol staat. En gaf me neusspray mee, maar zei gelijk “ik weet niet of dit de piep gaat weghalen”. Ik ben nu bang dat de piep blijvend is (ben 16 jaar) dus nog een lange tijd moet ik doen met mijn oren. Ook heb ik een gehoors test gedaan op internet en daar kwam uit dat ik een goed gehoor had. Even voor de duidelijkheid ik heb ook muziek geluisterd met oordopjes en dat ging redelijk hard, maar daar ben ik al gauw mee gestopt.
Hoop dat iemand met ervaring met deze sympthonen me gerust kan stellen. Of in iedergeval kan zeggen wat hij/zij nu heeft, want met onzekerheid over dit is heel vervelend.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 maart 2017 om 22:56Als de klachten aanhouden en spray niet helpt, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO-arts
Reageren