- Margot van der Linden15 maart 2014 om 09:41
Bijna 9 weken geleden ben in geopereerd aan mijn neus, simpele ingreep (slijmvliezen inkorten en stukje kraakbeen weggeschrapt), dit om vrijer te ademen.
Ongeveer n week na de operatie kreeg ik n drukkende pijn achter m’n neus en dit spreide zich uit naar m’n ogen en jukbeenderen. Dit veroorzaakt n verschrikkelijke constante hoofdpijn en m’n leven staat zo goed als stil.
Het is geen bijholte ontsteking en de ct scan ziet er ook goed uit zeggen ze in het ziekenhuis.
Ben nu in behandeling bij n pijnkliniek, en heb lyrica gekregen(n medicijn tegen zenuwpijn). Zit nu op 150 mg en gebruik lyrica nu bijna 2 weken, merk helaas nog geen verbetering.
Is er iemand die denkt te weten wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Ben 21 jaar en voor de operatie was ik een vrolijke en energieke meid, nu ben ik een hoopje ellende en m’n leven staat stil.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2014 om 11:38Lijkt er toch op dat er iets niet goed is gegaan met die “simpele ” ingreep.
Reageren
Aangezien je met Lyrica wordt behandeld, lijkt het erop dat er zenuwen beschadigd zijn en je dus neuropathische pijn hebt. Overigens zijn dit doorgaans risico’s en gevolgen van ingrepen die helaas niet altijd te voorkomen zijn. Heel vervelend voor je. Lyrica heeft even nodig voordat het werkt. Hoe vaak gebruik je nu de Lyrica en hoeveel mg per keer.Anoniem15 maart 2014 om 12:04Volgens de arts is dit bij deze ingreep nooit voor gekomen en is hij niet in de buurt gekomen van zenuwen..
De pijn arts daar integen denkt dat dat wel zou kunnen, vandaar lyrica.
Heb 2 x per dag 150, slik die nu 5 dagen en daarvoor heb ik n week 75 geslikt 2x per dag.
De pijn is echt zo erg, en raak soms ook in paniek, omdat het geen seconde weg is. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Maar voor het ziekenhuis ben je geen spoedgeval..
ReagerenMargot van der Linden15 maart 2014 om 12:16M’n antwoord staat onder anoniem, was niet ingelogd.
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2014 om 12:22Zoals ik al schreef heeft de Lyrica even nodig voordat ze werkt. Je slikt nu 5 dagen de verhoogde dosis, dus geen het nog 10 dagen om te kijken of het gaat werken. Als de werking onvoldoende is, zijn er nog andere middelen beschikbaar. Ik hoop voor je dat de Lyrica gaat werken.
ReagerenMargot van der Linden15 maart 2014 om 12:33Fijn om te horen dat het toch kan gaan werken alsnog, en ook dat er nog andere middelen zijn.
Ga ook naar een osteopaat.
Hoop zo dat iets gaat helpen!
Reageren
Bedankt voor de reactie