Zoeken Vraag het forum

Septumcorrectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • samuelinho

hey,
    ik heb 4 weken geleden een septumcorrectie laten doen omdat ik maar langs 1 neusgat kon ademen en heel erg door mijn neus prate…. toen de plaatsjes enzo eruit waren praatte ik niet door mijn neus maar nu terug wel hoe komt dit? ik vint door mijn neus praten heel erg omdat… tja…. ik hoor het zelf niet maar andere mensen dus wel…

2 reacties
    Reageren
    Roos

Hallo, wat heeft de KNO arts gezegd over dat nasale praten? Dat het over zou gaan? Misschien helpt logopedie?

Groetjes

Reageren
    samuelinho

Ik weet denk ik hoe het komt dat ik door mijn neus blijf praten : mijn neusbotje eindigt niet onderaan mijn maar linksboven mijn linker neusvleugel. Kan je dit weg halen met een laser of moet dit geopereerd worden?

Reageren
Reageer op: Septumcorrectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.