Neus problemen

Ik heb al enkele maanden veel last van een verstopte neus, loopneus en korsten. Van alles geprobeerd aan neusspray en zalf. Maar niks helpt. De laatste tijd heb ik ook pijn aan mijn neus. Een heftige, kloppende pijn.
    En veel last van snurken.

Iemand tips?

Bijlagen:
    Reageren

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren

Herkenbare klachten, Ik heb sinds vorig jaar november na een week griep/ verkoudheid een verstopte neus. Ben al twee keer naar de huisarts geweest en er wordt gezegd dat het verstopte sinussen zijn, heb er neusspray voor gehad maar die hielpen niets, ik kreeg er alleen maar een geïrriteerde neus van. Verder van alles geprobeerd stomen, spoelen, en andere sprays maar niets helpt. Voor de pijnklachten nëm ik nu een ibuprofen en twee paracetamols per dag dit herhaal ik als ik weer pijn krijg.
    Het is een kloppende pijn. Erg vervelend.
    Apart is het dat het bij mij alleen het linker neusgat betreft, het rechter is niet verstopt.
    Verder bij het snuiten zo nu en dan geel groen snot, maar meestal is het maar een klein beetje vocht.
    Ik weet ook niet wat ik er verder aan moet doen.

Reageren

Ik zou een doorverwijzing vragen aan je huisarts voor een KNO arts

Reageren

Ik herken deze klachten. Ik heb de ene keer een koud gevoel in mijn neus, de andere keer brandend,Ook kloppend gevoel of dat er een ontsteking zit. Ik heb een scan gehad en een neusonderzoek. Alles ziet er goed uit. Ik begrijp er niks van. Je voelt het ook heel de dag omdat je neus zo gevoelig is.

Ik vraag me af of het stress kan zijn, ik hyperventileer ook.
    Maar vind het wel een vreemde kwaal dan.

Reageren

Hyperventilatie kan dat veroorzaken

Reageren

Ook dat brandende gevoel?
    Tevens kan ik geen parfumluchtjes meer verdragen in mijn neus

Reageren

Ja dat kan

Reageren

Hallo heb al enkele maanden last van een vervelend gevoel dat ik een verkoudheid ga krijgen , in het begin had ik veel jeuk aan mijn gehemelte maar is na een lage tijd weggegaan, soms heb ik jeuk in mijn neus , nu heb ik nog altijd een raar gevoel , en als ik snuit komt er weinig snot of vocht uit is doorzichtig ben al naar de NKO geweest en zij dat ik me geen zorgen moet maken en heeft me neusdruppels, zout voor te spoelen en pillen voor een allergie , hebben ook testen gedaan voor allergieën maar daar kwam niets uit , ben zo bang voor kanker

Reageren

Hola podría ser cáncer ese bulto,no me molesta para respirar,pero está creciendo hace un año

Reageren

No es mi nariz,pero tengo el mismo problema

Reageren

Estou com o mesmo problema. Já passei por vários otorrinos e não recebi nenhum diagnóstico. Alguém já descobriu o que é? Minha narina esquerda dói muito, sinto uma pressão aguda e intensa.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Neus problemen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe